poniedziałek, 9 stycznia 2012
Siemka! ; 3
Dzisiejszy dzień był po prostu super super.xDD.W szkole tez było zajebiście.Wygłupiałam się jak zwykle.xDD.na lekcja tez było mega a najlepiej jak Paweł zaczął kuć Ole długopisem.xDD.Jak przyszłam do domu od razu wzięłam się za lekcje z angola a potem z przyrody i polskiego.Dzisiaj wyjątkowo miałam mało zadane.xDD.Nie było matmy bo pani jest chora a za to miałam 2 polaki.; /.grrr...jutro mam urony wiec muszę jeszcze się przyszykować na imprezę.xD będzie ok.50 osób .urodziny będę miała w kręgielni.od razu mowie ze jutro na 100% nie napisze na blogu ale odbrobie ten post.xDD.nie wcześniej popisawszy jeszcze z SuicideKitty , Domi i Mademix..muszę spadać baju.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz