ta przerwa była mi naprawdę potrzebna..dużo by mówić..chyba postanowię że będę prowadzić tego bloga sama bo Klaudia i Olimpia nie wchodzą .. echh...tak dużo się zmieniło .. :| jak ten czas szybko leci -,-..ach .. nareszcie wiosna ..< 33 XD zmieniłam się ostatnio . >,<
WIEM ŻE NIKT NIE CZYTA BLOGA WIĘC ZASTANAWIAM SIĘ NAD USUNIĘCIEM -,-
piątek, 30 marca 2012
czwartek, 19 stycznia 2012
zawieszam..
Cześć . Postanowiłam, że narazie nie będę tu pisała..swojego bloga również na razie zawieszę.. Żegnajcie .
wtorek, 17 stycznia 2012
ave.
dzisiaj była dyskoteka w szkole<3.nie no było mega.Marcin do twarzy ci w tych brązowych włosach.xdd.a jeszcze wcześniej byłam na sankach.zjeżdżałam na małysza.xD.i wpadłam w płot. w szkole też było supp.<3<3.kocham ta szkołe tylko jak są dyskoteki.xdd.a teraz pisałam z Dominiką<3.beju . xdd
niedziela, 15 stycznia 2012
Ave .
przepraszam że tak długo mnie pisałam ale sprawy osobiste^^.oke miałam karę.xD.ale już mi się skończyła.no więc na moich urodzinach było super.<3.chłopaki zaczęli się rzucać workami z wodą.xD.mówię od razu że nie będę pisać tu codziennie bo szkoła i wgl. muszę wziąć się do nauki . spadam się uczyć do kartkówki z matmy.baj baj <33.
poniedziałek, 9 stycznia 2012
Siemka! ; 3
Dzisiejszy dzień był po prostu super super.xDD.W szkole tez było zajebiście.Wygłupiałam się jak zwykle.xDD.na lekcja tez było mega a najlepiej jak Paweł zaczął kuć Ole długopisem.xDD.Jak przyszłam do domu od razu wzięłam się za lekcje z angola a potem z przyrody i polskiego.Dzisiaj wyjątkowo miałam mało zadane.xDD.Nie było matmy bo pani jest chora a za to miałam 2 polaki.; /.grrr...jutro mam urony wiec muszę jeszcze się przyszykować na imprezę.xD będzie ok.50 osób .urodziny będę miała w kręgielni.od razu mowie ze jutro na 100% nie napisze na blogu ale odbrobie ten post.xDD.nie wcześniej popisawszy jeszcze z SuicideKitty , Domi i Mademix..muszę spadać baju.
niedziela, 8 stycznia 2012
Ave
dzisiaj było mega .wstałam o 8.^^ubrałam się ,umyłam i zjadłam śniadanie.potem siadłam na kompa i popisałam trochę na skajpaju z koleżankami.ach te nasze rozmowy.♥.potem poszłam do koleżanki odnieść zeszyty.około 16 poszłam z koleżankami na lodowisko♥jak przyszłam to zjadłam obiad i posłuchałam muzyki.potem oglądałam pamiętniki z wakacji a po pamiętnikach zaczęłam czytać lekturę.a teraz piszę z Olimpią która będzie prowadzić ze mną blog♥.SuicideKitty nie wchodzi tutaj za często bo ma za duzo na głowie.ach Klej♥ okej nie będę się rozpisywać baju . ♥
sobota, 7 stycznia 2012
Hay.!
wstałam o 13 .xd . jak wstałam to od razu siadłam na kompa i pisałam z SuicideKitty i Domi.taka jedna grupa na nk mnie poprostu dobija.xd dam link : http://nk.pl/#grupy/206686 . haha ale mam polewkę z tego .xd . potem pójdę do koleżanki . a dalej nie wiem co będę robić . ale napewno obejrzę Pamietniki z wakacji .Dominika dala mi link do jakies podobno straszenego Anime : http://www.anime-shinden.info/669-higurashi-no-naku-koro-ni-1.html . nie będę się rozpisywać amen .
piątek, 6 stycznia 2012
^^
Ave.dzisiejszy dzień był nawet oke.wstałam o 13 bo wczoraj siedziałam do 3 .ledwo wywlekłam się z łóżka ale kit z tym.xD.umyłam się , ubrałam i zjadłam obiad huhu . Potem zaczęłam oglądać jakieś filmy ale były nudne.>.<. więc włączyłam jakieś anime.potem przyszła do mnie koleżanka zaczęłyśmy gadać i zżarłyśmy chyba 4 chińskie zupki.huhu.ale mnie potem bolał brzuch.xD potem polazłyśmy na łyżwy.znów się wywaliłam xD aż 4 razy tym razem.jak przyszłam zaczęła sprzątać nie wiem co mi się stało.xD.a jeszcze później pisałam z Dominiką na gg.a teraz piszę z Olimpią<3.nie będę już się rozpisywać . amen <3 : **.
czwartek, 5 stycznia 2012
Sala Samobójców-cytaty
"-Krwawię cicho żyjąc
-żyję cicho krwawiąc"
"-Świat zamknięty rany otwarte
-otwarty świat rany zamknięte"
“ Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz to powietrze Cię zabija.”
“ Jestem wolna , polecam to uczucie.”
"- Zobacz , ocean , podoba Ci się ?
- Piękny jest.
- On nic nie musi."
" Może i wyglądam spokojnie, ale w głowie zabijałam już tysiące razy."
" W dupie Ci się po przewracało ! "
Konnichiwa ; >
Dzisiaj było mega.<3.xd.w szkole wydurniałam się z Marcinem i koleżankami.Lekcje też były mega.^^.Jak nigdy.Jak wróciłam robiłam to co zwykle czyli odrabiałam lekcje.Potem poszłam na łyżwy z koleżankami z klasy.Wywaliłam się aż 3 razy.xD.Wróciłam około 18.Potem posłuchałam muzyki i oglądałam Broken Blade.A teraz piszę z moją ulubioną Klau i Domi<3.: 3 i słucham muzyki.nie będę już Was nudzić . Amen : ***
http://www.youtube.com/watch?v=UWmNsHDdWFU&noredirect=1
http://www.youtube.com/watch?v=UWmNsHDdWFU&noredirect=1
Ave . Tutaj SuicideKitty ; 3
Zapraszam Was na http://www.photoblog.pl/suicidekitty/111739831/suicidekitty.html
Zapraszam Was na http://www.photoblog.pl/suicidekitty/111739831/suicidekitty.html
środa, 4 stycznia 2012
Cytaty z "Przed Świtem"
Wymykałam się śmierci, ale ta, uparcie, zawsze po mnie wracała.
I znów wróciła. Tyle, że tym razem, wybrała sobie zaskakująco odmiennego wysłannika.
Do tej pory wszystko było proste. Bałam się, to próbowałam uciec. Nienawidziłam, to próbowałam walczyć. Moje reakcje nie były skomplikowane, bo i zabójcy, z którymi miałam do czynienia, podpadali tylko pod jedną kategorię – wszyscy, bez wyjątku byli potworami, wszyscy byli moimi wrogami.
A teraz… Prawda jest taka, że kiedy kocha się tego, kto chce cię zabić, brakuje wyboru.
Prawda jest taka, że kiedy kocha się tego, kto chce cię zabić, brakuje wyboru. Co mogłam zrobić? Jak mogłam uciec, jak mogłam walczyć, skoro zadałabym wtedy ukochanej osobie ból? Skoro nie chciała ode mnie nic innego prócz mojego życia, jak mogłam jej go nie ofiarować?
Przecież tak bardzo kochałam.
Słowa naszej przysięgi były proste – wypowiadały je przed nami miliony par, żadna jednak tak niezwykła jak my. Poprosiliśmy pana Webera tylko o jedną zmianę, na którą przystał bez trudu: linijkę,, dopóki śmierć nas nie rozłączy’’ zastąpił bardziej stosowna w naszym przypadku „po kres naszego istnienia”
Gdyby chodziło tylko o mnie, nie byłabym w stanie walczyć zbyt długo. Byłam tylko człowiekiem i brakowało mi sił.
Zbyt długo starałam się dorównać otaczającym mnie herosom.
I znów wróciła. Tyle, że tym razem, wybrała sobie zaskakująco odmiennego wysłannika.
Do tej pory wszystko było proste. Bałam się, to próbowałam uciec. Nienawidziłam, to próbowałam walczyć. Moje reakcje nie były skomplikowane, bo i zabójcy, z którymi miałam do czynienia, podpadali tylko pod jedną kategorię – wszyscy, bez wyjątku byli potworami, wszyscy byli moimi wrogami.
A teraz… Prawda jest taka, że kiedy kocha się tego, kto chce cię zabić, brakuje wyboru.
Prawda jest taka, że kiedy kocha się tego, kto chce cię zabić, brakuje wyboru. Co mogłam zrobić? Jak mogłam uciec, jak mogłam walczyć, skoro zadałabym wtedy ukochanej osobie ból? Skoro nie chciała ode mnie nic innego prócz mojego życia, jak mogłam jej go nie ofiarować?
Przecież tak bardzo kochałam.
Słowa naszej przysięgi były proste – wypowiadały je przed nami miliony par, żadna jednak tak niezwykła jak my. Poprosiliśmy pana Webera tylko o jedną zmianę, na którą przystał bez trudu: linijkę,, dopóki śmierć nas nie rozłączy’’ zastąpił bardziej stosowna w naszym przypadku „po kres naszego istnienia”
Gdyby chodziło tylko o mnie, nie byłabym w stanie walczyć zbyt długo. Byłam tylko człowiekiem i brakowało mi sił.
Zbyt długo starałam się dorównać otaczającym mnie herosom.
Ave .: 3
Ave.Jestem Yuumi.A w rl Justyna . xd . Słucham takich rodzajów muzyki jak:metal,hard-rock,metalcore,hevy-metal,j-rock,house . Bardzo lubie Japonię mange i anime.Moich ulubionych kolorów nie bedę wymieniać bo dużo ich.xd.Chyba będę tu pisać sama bo jeszcze nie gadałam z koleżankami.xD.
dzisiejszy dzień:
wstałam o 7 bo na 8 miałam do sql'a . W szkole było nudno . Jakiś spr. z matmy i z polaka.potem jak przyszłam zaczełam odrabiać lekcje.potem oglądałam Trudne Sprawy a w nich Dariusz w roli głównej.xD .a jeszcze potem posłuchałam muzyki i popisałam z koleżankami .Domi ach te nasze rozmowy na Skejpie.xD.ach jak ja nie lubie szkoły.>.<. . cały dzień do dupy ale kit z tym baj baj.<3
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








